Min vecka i små ord!

Tjabba! Kollade just när jag sist uppdaterade och det var för 1 hel (nästan) vecka sen, inte likt mig. Brukade göra minst nästan ett varje dag. Men är väl bättre om man inte skrver allt för ofta bara tråkiga saker? har jag rätt eller fel? RÄTT!

Idag är det fredag (ja, jag var tvungen fråga mamma och pappa vilken dag det var, hahah körde en liten Kajsa dära!) vilket betyder att det är idolfinal, det är synd för jag tycker inte det ska ta slut, då måste man ju vänta till nästa år igen... Och dessutom så är det dåliga finalister, eller ska jag kanske säga dålig (Calle), skulle vart Tove istället enligt mig, men inte enligt Linn, hon är besatt av Calle typ ;o hon tycker han är snygg till och med! Crazzzzy! :)

jaja, ska sluta babbla på om de nu och ska säga vad som har hänt lite snabbt i veckan.

*Engelska prov
*Fått tillbaka tyskaprov, 0,5 p från mvg eller så var det 1,5 p ifrån.
*Något har hänt i matsalen mellan en lärare och någon elev.
*Fått liiiiite julkänsla.
*Varit en tärna i ett luciatåg, vi failade lite på en föreställning, vi var bättre på den andra föreställningen än den första om man säger så. Alla i min klass sa att man hörde mig, skämmigt! Men iinte så konstigt eftersom att jag stog just framfor en himla mick.
*Pluggat som en apa! (känns det som i alla fall) har gjort so (islam och eu), no (biologi), matte (kvoten ur), engelska (passivum och rak ordföljd), svenska (läst manuset till TP;n och även arbetat med berättarteknik, hade även redovisning i det), Musik (luciasånger) Idrott, (haha, jag har tränat på gymmet, det kan man ju kalla som idrott, inte en läx men ändå!) tyska, (till provet och lite sånt) Vilka ämnen har jag inte pluggat då, jo, endast slöjd! Har ändå kvar mycket, även så ser nu ju hur mycket jag har pluggat, inget liv typ?
*GYMMAT! :)
*Drömmt om en epa!
*Ragggggggat med Jim och Elina.


Raggggar epan!

/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0