piterunda :)

godmorgon! snart ska jag, Åsa och Sara fara in till piteå och shoppa. Alla de större affärerna har öppet eftersom det är mellandags rea nu.

Igår så for jag, Ida och Julia till gymmet, det vart mest konditionträning för mig. Ifall jag hinner hem idag innan middagen och träna ska jag följa, men då blir det att pumpa och inte lika mycket kondis. Jag körde stearmaster, å fyfan vad den är jobbig.

När vi kom hem for jag och syrran till Elina lite senare på kvällen, dit kom också Åsa. Det var då vi bestämmde att jag skulle följa till piteå.

Idag är det egentligen storuman, en skotertävling. Men igår fick jag veta att det var klockan 6 på kvällen och det är inte lika roligt då. Jag, Julia, Johanna, Ida och Therese ska nog äta thaimat från heart to heart grill idag, bara det nu inte blir att fara till storuman så. Nu ska jag gå på toa och borsta tänderna, sen så far jag till piteå. VI HÖRS :)




/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: nathalieh

godmorgon, fin blogg.

några roliga planer för dagen? :)

2009-12-27 @ 12:25:41
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: Lisa

tack för att du läser våran blogg!/lsm

2009-12-27 @ 13:31:12
URL: http://lsmbloggar.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

gillar headern och du skriver bra =)



ta hand om dig nu! puss =)

2009-12-27 @ 22:26:10
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0