storforsens julmarknad...

god dagens! idag har dagen varit fullsmackad på schemat kan jag säga er. Vaknade och gick upp och kollade på julkalendern, ett måste.

Sedan väntade en god frukost nere eftersom min syster Julia är hemma i helgen, hon for hem från sundsvall i helge därför idag har det varit en julmarknad hon ville på, och då passade hon på att komma hem nu. Vi for i alla fall till sotrforsen på julmarknaden, invigningen var fin och resten också, väldigt mysiiiiigt som min mamma sa hela tiden.

Sen kom vi hem, han byta om och gå på toa sen kom skjutsen till Boden. Vi lämnade av Sara vid sporthallen, sen drog jag, Julia och Åsa till Åhlens och snabbshoppade. Sedan så letade vi upp ett mysik café, kommer inte ihåg vad det heter, men något i alla fall. Det var coolt att gå där inne, var liksom inte ett helt normalt hus om man säger så, utan helt crazy. Sen så närmade sig klockan halv 6 och vi for till sporthallen och kollade på handbolls matchen mellan boden och sollefteå. Boden vann med 35-26, YES!
Sen åt vi middag och nu är jag och Julia här hemma, ha rkollat på robinsson och kollat på allt gott på bordet, ingen av oss är sugen på chips, dricka, godis, glögg, pepparkakor, någon god ölkorv eller någon annan korv med smak, det är inte likt oss kan jag säga.
Nej nu ska jag gå upp och kolla på GREASE!

Klicka för att se nästa bild
Bmw 518i

mailade på denna om att de it gick å ringa till han, så han skickade ett nytt nummer pappa ska ringa imorgon. Jippie, vi ska lacka om den om vi köper den för ni ser väl att det är en annan färg på görren motför det andra? ;o

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Moa<3

Gu så söt blogg!!



Allt bra??



KRAMAR<3

2009-12-08 @ 20:36:24
URL: http://missericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0