AS SNYGGA

hejsan.
Idag har jag haft tyska prov!
Är i alla fall värd ett VG!
eller tar ju gärna ett MVG som mamma tyckte att jag var värd, men får se vad Gabriella och Sara ger mig för betyg, kan ha några fel ju :(
Idag har Linn och Lisa fått deras hund, ska fara dit och kolla tror jag ;)
får se det efter träningen, hihii!
men ska bara dit en snabbis då och säga hej i typ 3 minuter :)
nu ska jag ta och ringa Elina och fråga om hon ska fara på cirkelträningen.
Jag är typ klar med SO:n bara så alla vet.
Imorgon ska jag till Piteå med några AS SNYGGA brudar :)
haha, läste att madde hade trott att det stog så i Kajsas blogg men det var byxor kajsa menade så då skriver väl jag det hära.
haha, Sara våran lärare försökte söka våra bloggar igår, hon är lite gulig hon :)
men nu ska jag gå!
hejdå långtå!

/Johannnnnnnaa ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0