CT

hejhej!
sitter ombytt, mätt och klar hära i köket.
Jag ska snart på CT.
Ida ska inte dit för hon är sjuk och lukar kossa sa hon.
Haha, det är typiskt Ida det.
Jag åt 2 varma mackor till middag för er som ville veta.
På lördag ska jag antingen vara med några flickor eller så fara på innebandy, kanske båda? det får jag se då:)
Förresten så är jag helt slut i benen, har varit på gymmet idag och tränat som en apa hela tiden i full fart haha!
längtar tills jag får börja gå dit ofta :D
nu ska vi rulla till CT.

/Johannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

ååh de är ju kul på gymmet :P men jag luktade faktiskt kossa, dessutom är jag väldigt förkyld! hahaha ;>

2009-02-11 @ 20:36:22
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0