far vid 13... eller inte?

Far vid 13... eller inte? 
Chock The Sun var först med nyheten om att 13-årige Alfie Patten var pappa till Chantelle Steadmans barn. Men nu kan historien skrivas om.

Fler tror sig vara pappa till Maisie.

LONDON. Nyheten om att 13-årige Alfie Patten - 120 centimeter lång och med ansikte som ett barn - hade blivit pappa förskräckte hela världen.

Men det är inte alls säkert att han är far till nyfödda Maisie.

För nu kräver några andra "kandidater" dna-test.

Det var häromdagen som The Sun publicerade den häpnadsväckande historien att barnen Alfie Patten, 13, och Chantelle Steadman, 15, från södra England hade blivit föräldrar.

På bilderna såg trion ut som en skara syskon mer än som mamma, pappa och barn.

Inte alls säkert

Men nu publicerar flera brittiska tidningar uppgifter om att det inte alls är säkert att Alfie är den riktiga pappan. News of the World har talat med två tonårspojkar som båda säger sig kunna vara Maisies pappa.

- Jag vet att jag kan vara pappan. Alla tror att det är jag. Alla mina vänner säger att babyns ögon är så lika mina, säger Richard Goodsell, 16, och fortsätter:

- Bara ett dna-test kan bevisa hur det ligger till. Om det är jag som är pappan har jag rätt att veta det.

Tyler Barker, 14, berättar också för News of The World att han kan vara barnets pappa.

"Är jätteorolig"

- Jag sov över hemma hos henne för cirka nio månader sedan och jag är jätteorolig över att jag kan vara pappan, säger han. Jag hoppas att jag inte är det.

Chantelles familj insisterar på att dottern var oskuld när hon hade sex med den då 12-årige Alfie.

Men enligt både Tyler och Richard kan det vara ännu fler pojkar som är tänkbara kandidater.

Chock The Sun var först med nyheten om att 13-årige Alfie Pa


Kommentarer
Postat av: JUDITHGRAAHN:)

svar: jag är avis

2009-02-15 @ 16:11:29
URL: http://judithgrahn.blogg.se/
Postat av: madde

oj, din blogg är läskig johanna ;s allt står i huller :s

2009-02-15 @ 16:18:01
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0