jaaaaaaaaaaaa :):):):)

hejhejhejhejhej!
Idag är det cirkelträning :)
Jag har skrivit upp Elina där, eller hon bad mig, så det blir väl kul att hon äntligen kommer dit, hon har missa dom senaste gånger den sötnosen!
Idag fick jag också tillbaka mitt tyska prov som jag fick MVG+ på :O
tror inte någon annan än jag som fick äver 100 poäng av 104 poäng.
Fick 102 :)
hade ett slarvfel på fetrutan, hade sktivit Ihren men det skulle stå Ihren +n med!
åsså sen på ett omljud hade jag fel.
Menmen, det var ändå gode bra,
Pluggar engelska nu, Carro bad mig skicka glosorna, men orkar inte.
Jag ska fortsätta med detta nu och se lite oth.
hejdå!
ÄLSKAR ALLA MINA KOMPISAR!

Kommentarer
Postat av: Ida

fett nice hörru! :D

2009-02-11 @ 20:20:02
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0