kalas

SKÖNT MED LOV!
Nu sitter jag och blir friserad i mitt hår av min storasyster :p
Hon använder en trippeltång ;>
Får se sen hur det blir!
Idag ska jag iallafall på ett "kalas" på älvsbyvärket hos Adina.
Jag ska ha på mig tights, ett blått linne som är långt och en tunika med en tunn kofta på..
Jag elin, och jossan har gått ihop till en present, hoppas hon blir nöjd.
Ska kolla lite andra saker nu..
Kanske hinner skriva mer sen.
Annars hör jag av mig imorgon dirket då jag vaknar.
Är gratis att surfa på mobilen denna helg och nästa på lördag och söndag.
Vi hörs! Hejdå :p




/Johannnnnaaa :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul de lät (: du blir säkert jätte fin, ta nå bilder så får jag se hur de blev? :D synd att du inte kunde följa med oss på röda rummet ;(

2009-02-27 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0