konversationer

jag var ju som sakt på skotertävling i söndags ;>
jag frös, eftersom det storma och snöa!
men jaa, elina frös nog inte så mkt eftersom hon var inne i bussen gode mkt ;) men såg hon ute en eller två gånger tror jag :>
jag och ida hann i alla fall höra några roliga samtal, här bjuder jag på ett av dom roliga samtalen av grönamössan och hennes kompis :>

Grönmössa: Jonas Wikström är ju CP-snygg!
Kompis: Men ja!
Det kom några fler vänner till dem.
Grönmössa: Nu ska ju Emil Öhman köra.
Kompis: Vem äre?
Grönmössa: Men han har ju nummer 1, kolla efter nummer 1.
Kompis: Vem äre?
Grönmössa: Men han är typ världsmästare eller nå.

Det lite roliga var ju hur det lät såklart och att det var då helt fel klass som hon trodde han var med i, det är raowligt nästan jämt!




/Johanna;>

Kommentarer
Postat av: Ida

hehehe, grönmössa e hipp! ;O

2009-02-23 @ 20:48:34
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: otilia

haha (Y)

2009-02-24 @ 12:10:29
URL: http://ootilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0