lekenskolan

ojojoj så tragiskt att skolan som jag gick i från 2-6 kanske tror jag det va rhar brunnit upp under en endast liten natt!
Jag vet vem det är som gjorde det mest troligt.
2 pojkar som var 15 och en som var 18.
Det sägs också att dom var med på branden i Kiruna, dom tvinga några tjejer att elda något och sen vart det så som det blev.
Det dom gjorde var väldigt onödigt tycker jag.
Stackars alla barn som går där.
Om dom är borta länge kan dom antingen få kortare sommarlov eller ta bort ett annat lov eftersom man måste å i skolan i 178 dagar ungefär..
Sov tyvärr då det hände så jag är väl enda älvsbybon som inte såg det :/
menmen.... så är livet..
har träning på 40 minuter nu!
hejdå :)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

båda var väll 15 och går på våran skola? dom har ju typ erkännt:P

2009-02-02 @ 17:26:13
URL: http://hannassamuelsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag missade det också X( Jag somnade skittidigt

2009-02-02 @ 18:44:51
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0