shoppping :p

hejsanhejsan!
Igår var ju som skat jag och shoppade :)
Jag inkasser tre fina nya nagelack och en vanlig t-shirt för 29 kr på ina tricot :O snacka om att det var billigt alltså :p
Jag var i alla fall hemma där vid halv 6 kanske! eler tidigare vet inte.
Jag skulle följa med Elin och KU till boden och bada men dom for halv 5 :o
Så då han ju inte jag med dom.
Men så är livet.
Sen for jag till Linn och kolla på hennes söta hund igen..
Igår fick jag två one tree hill, eller som mamma skrev: 1 tree hill och 1trihill, haha najs alltså ;>
Hade då fått hem 3:an och 4:an :(
Inte 2:an, den måste jag ju se före!
Men den kommer till veckan, så då blir det mycket ONE TREE HILL!

/Johannna :P

Kommentarer
Postat av: Ida

åhå, fett nice! ;>

2009-02-06 @ 18:29:46
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0