skola...

Jag blir galen på alla läxor!
Jag har allt detta:
Svenska redovisning i minst 5 minuter utan pappren på tisdag.
So prov på australien, nya zeeland och mellan amerika.
Engelska prov på fredag i ing form adverb, the hero och genitiv.
Tyska redovisning om någon person man beundrar på tisdag. (annars får man EUM, sa Sara)
jobba med matten för jag får aldrig hjälp på detta kaptel av Lars och kan inte mäta så bra i area på cirklar och sånt ;>
No:elmotor
No: bro, men det går inte att göra något mkt hemma ju.
det är då allt :)

litelitelitelite, nejnejnejnej!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

vem beundrar du då? hahaha :P du hade lite grejjer, men du går ju i 8:an och då blir man pepprad ;>

2009-02-18 @ 18:05:25
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: madde

det känns som om vi har mer.. klia mig i skallen..

VI PLUGGAR I FIKET IMON JOBIEDO!

2009-02-18 @ 18:08:42
URL: http://mmadelene.blogg.se/
Postat av: Matilda ;)

Ja vi har det lite lungnare. Engelska redovisnig om varsin stat. Engelska prov. Svenska prov. No gruppprov. Vi skule ha so redovisning fast det blev flyttat.

2009-02-18 @ 19:19:24
Postat av: mammsen

tur du är duktig och flitig på att träna.

p o k mamsen

2009-02-18 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0