trött som en apa...

... det var de jag var idag på bodytoningen!
alltså seriösst, efter uppvärmningen höll jag på dö av trött het.
Och sen blev det bara värre ju ;O
alltså, jaa det går inte å beskriva så trött jag var.
nu väntar jag i alla fall på att pappas middag ska bli klar.
Mamma å pappa gjorde juste en rolig sak, pappa lyfte typ mamma när hon satt på en stol, åsså försökte dom typ knäcka hennnes rygg eller något, haha.
såg kul ut :)
sen så nu lyser typ mamma i pappas mun eller något ;O
haha, nu ska jag vara social på msn!

/Johannna :)


Kommentarer
Postat av: Ida

lät himla normalt hahaha ;P

2009-02-01 @ 21:32:01
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: malin

jag hade ingen bild där du var med :( tänkte inte heller så mkt på vilka jag tog, satte bara in så många som möjligt från alla gånger typ :(

2009-02-03 @ 15:38:07
URL: http://maalintorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0