150 inläggg :O

alltså, jag har ju en bloglovin där jag följer några bloggar.
Också igår då jag satte mig vid datorn så loggade jag in där och så var det över 150 inlägg att läsa från den dagen, och 40 från dagen innan som jag bara hann läsa hälften av, och ändå följer jag inte många bloggar! typ 25 kanske, och då är 150 inlägg mycke :) orka bara läsa tills det var 80 kvar för då hade jag träning och självklart så hann jag inte skriva blogg då :(  såg OTH resten av kvälllen och bara mös med gulle pisan!!! också nu har jag läst alla andra nya som var idag med. jobbbigt. men det är roligt :) ska nog kila iväg på toa nu.. hejdå! :P



/Johannnna :)

Kommentarer
Postat av: ida

de är ju bara fööör mkt alltså! ;>

2009-01-16 @ 18:36:21
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0