åååå.....

bara så nu vet så är jag hemma från skolan idag.
Känner inte mig lika sjuk nu, men får inte fara på skolan för mamma då jag var hemma första timmen :@ inte bra alltså, missar vårat prov :/
och jag hatar att göra omprov, men det gör inget för mig.
Det är ju ändå inte mitt fel att jag inte får fara.
Vi har ett ritprov så får se om jag kan göra om det ;o
men i alla fall så hade jag ont i huvudet imorse, åsså då ville jag inte fara.
Hade inte kunnat spva något i natt därför.
Men då fick jag sova 2 timmar längre och nu mår jag bra.
Tänkte nog aldrig att det var fredag, för o jag visste det skulle jag ändå ha farit på skolan för nu kommer jag inte få vara med kompis om inte mamma ger med sig, och det tror jag inte hon gör :@

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0