bilderna snart..

Hejhej!
nu har jag presic vaknat och stigit upp ur min stora sköna säng.
mitt inlägg som jag skrev igår har inte visats på bloggen förens nu!
inte bra alltså!
i alla fall så idag ska jag nog snart äta frukost/lunch.
sen ska jag ringa till linn och gå över till hon och antingen smälla massa småsmällare eller så ska jag hjälpa hon med att baka allt till imorgon då hon blir 16 år.
samtidigt som min syrra blir 17 faktiskt :O
ska göra ett nytt inlägg snart med nästan alla bilder som jag får lägga in för linn!
hon tycker hon hade för röda händer på några kort, så antingen måste jag sudda över dom eller inte ens lägga in dom bilderna, får se hur det blir.
så nu ska jag avrunda detta inlägg och göra ett nytt med alla bilder! :)

ååå! värsta närbilden :O


/Johaaannnnnaaaaa :)

Kommentarer
Postat av: ida

nice bild ;D men förresten så har då inte dina inlägg kommit ut på bloglovin än, inte för mej iaf :o

2009-01-02 @ 12:11:49
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0