dagar!

hejsaann :)
i Torsdags så var jag på skola, sen så spelade jag datorn.
Snackade då med Johanna på msn, hon fråga om jag ville vara med hon så då vart det så, hon skulle ringa på ett tag sa hon, då for jag till hon och även Moa ;)
Jag for som dit lite för att få hem alla mina filmer hon har lånat, de var nån SATC, revy och en till film, men tror ni jag kom ihåg den? NEJ! :O så dåligt gjort.
Igår så var det fredag och då var jag på skolan for sen till CS (Café storgatan) och åt mig lite mat med Malin, Rebecca, Kajsa och Fanny.
Inte västaaa höjdaren men det var ok.
Inte speciellt stor potion helller tyckte jag.. ;d
skulle egentligen till kajsa, men lova johanna ju också så kunde ja ginte vara borta så länge åsså bor hon ju så långt bort ifrån mig ju.. :)
sen for jag hem och snacka med Johanna på msn.
Då ville hon vara med mig igen så då kom hon hit efter hon hade ätit.
när vi prata med varann sa hon "Jag tar med mig filmerena idag".
Men jaa, när hon kom fram kom hon ihåg att hon hade glömt dom idag också, vi värkar inte ha några bra minnen alltså.
Vi såg oth, åt mat, åt efterrätt och spela kort.
Sen gick vi till Amanda och våldgästa där, vart där till sent.
Men inte jätte sent för vi skulle sova för idag har vi varit på Innebandy i Arjeplog och då var man tvungen att vakna kl halv. var inte speciellt öd faktiskt då jag vakna! :o hos Amanda spela vi kort, spela dator, åt glass (men inte jag) och prata lite. kollade på en massa roliga klipp också.
Nu har jag nyss kommut hem från Arjeplog där vi har spelat match.
Tänker inte berätta om den mer än om att ajg var förbannad på deras lag och att det vart 2-2, vi ledde med 2-1 tills då det var en minut kvar för då var dom och domarna dummma! ååååå jag är så sur. men klart pratat om det, nu ska ja ginte skriva meraaaaaaaaa!

/Johannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnna ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0