elina ;P

hejsan, nu har jag presic kommit hemifrån Elina :)
vart inte så jag var med hon speciellt länge, men det började i alla fall med att jag for till elinas farmor och farfar och var där ett tag. sedan så for vi till Elinas lägenhet och var där och spelade spel, åt nån macka och spela ännu mer spel. Var några barnspel dom hade på playstation. Typ man är en gubbe som heter Hugo och sen så ska man klara massa banor m.m. vi han inte gör så mycket mera, prata och lite sånt! nu ser jag tv och ska nog sluta skriva här för jag orkar inte mer just nu!
jag och elina :)


/Johannna ;>

Kommentarer
Postat av: ida

den mysiga bilden hehehe ;D men varför var du inte där så länge då? :O

2009-01-04 @ 23:55:17
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0