:)

hejsan hejsan!
har nyss vaknat, eller var väl för 30 minuter sen vid 11 var det i alla fall.
har sovit göttt i natt!!!!
Igår så var jag med Ida, Hannah, Linn, Elin och Annna :P
vi var först i mitt rum och babbla, sen såg vi körslaget där team Wells åkte ut :(
dom var ju de bästa laget som var kvar, då gillar jag nog erik eller hannas nu..
tråkigt, men det är ju så sant som det bara går.
sen sjöng vi singstar!
jag hannah och ida van såklart :)
sen så sjöng vi lite mer innan vi såg twilight, sen for dom hem efter 12 slaget, vet inte presic när, men lite efter tolv tror jag då att det var! :)
ska gå ner och äta frukost nu, ska skriva mera sen.
Även ladda in bilder från system kameran så dom lär ni nog få se :)

/Johaaaannnnnnnnna ;>

Kommentarer
Postat av: Ida

men jaa, synd han åkte :(

2009-01-18 @ 12:15:42
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Elin

Vadå självklart,du, det var av ren TUR niu vann!! ;p

2009-01-18 @ 21:25:55
URL: http://pelo.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0