kopierat Idas inlägg och gjort om något ord :)

Både Julle och jag for till Ida igår, vi spelade lite GH och andra saker innan Ida gick ner och åt. Då hörde hon att nån kom ner började klä på sej ytterkläderna och ropade "Johanna, har du någon reflexvest" och sa sen hejdå, så när Ida hade ätit klart hennes middag så gick jag och såg på tv. Rätt länge ändå. haha, och då ringde Lena och skulle fråga migen något om twilight filmen vi har, och då sa Idas mammis att både Julle och jag hade gått hem men då ropade jag uppifrån ''nää, jag är här uppe!'' Då var det bara Julle som hade farit hem och jag satt där nere och trodde att båda hade farit hahaha ;>
Då jag kom ner frågade Ida varför jag inte hade kommit ner eftersom hon hade varit borta så länge, jag menar det tar ju inte så länge att käka. ''Ja tror jag somnade'' sa jag, då hade jag legat i Idas säng och hörde att tallrikarna levde om och tänkte gå ner, men då blundade jag ett litet litet tag och somnade. Sen vaknade jag till liv av att det ringde.
Det var som lite komiskt faktiskt, har fått skratta en del åt de dära ikväll ;P



/Johannna ;>

Kommentarer
Postat av: juudithgraahnn

haha, jaha okej men jag fattar it hur man får tillbak de men. :P

2009-01-06 @ 13:57:15
URL: http://judithgrahn.blogg.se/
Postat av: ida

hahaha så lejt ;P

2009-01-06 @ 14:39:03
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0