nödig!

jadu, sitter här nu halvt kissnödig även om jag kissade för 5 minuter sen!
jag och linn försökte dricka två proppfulla glas inom 10 sekunder.
jag lyckades första gången..
sen skulle linn gör det igen, hon drack inte ens upp ett helt på 11 sekunder :)
haha, sen skulle jag göra det igen, skratta då efter 1,5 glas.
då gjorde jag ju om så vart en liter på 30 sekunder.
eftersom att varje glas var 2 dl prcik typ!
eller kanske 9 dl, efter som jag bara drack 1,5 en gång!
men ändå, då blir man nödig!
ska snart fara på älvsbyverken med linn och anna i allla fall vad jag vet, är nog någon mer som sa följa dit och leka/träna lite roliga saker tror jag :):)
nu ska jag gå !



/Johannnnnnnnnnnnnnnnnnnnna :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha jag var ju ändå bäst på att dricka vatten, Hallå ;DD

2009-01-02 @ 23:21:52
URL: http://linnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0