överraskning :p

I morse så for jag till Johanna :)
När jag kom dit så spela hon lite dator medans jag och Åsa kollade på TV (världens längsta kvinna) var det vi såg på ;) haha! gode så lång...
sen så prata vi om en födelsepresent typ till Linn, åsså kom Johanna på att vi skulle överraska hon!  Linn skulle vara med Malin så då fixa vi så Malin fick med hon till mig!
Lura att hon hade glömt sin väska här.
Men då Linn och Malin var vid våran infart sprang Malin bara in, och Linn gick efter!
då LInn kom in ropa vi grattis i efterskott.
Sen då vi ordnat klart middagen som jag och Johanna gjorde så sa Linn att hon inte hade fattat någonting, utan tyckte bara att det var konstigt att Malin bara rusade sådär i från hon, men hon var nog glad, bäst för hon i alla fall. 
Hoppas att hon var det!
sen fixa vi allt det goda, gick upp och åt lite snacks  (Y)
Sen spela vi spel, var lite olika som vann.
Sen skulle vi ta kort, men då fick jag aldrig nån skärpa då Malin var med, så blir inte nån bild på hon kanske senare. Eller kanske en ansiktsbild, men ändå.
Hon skulle vara med Kajsa.
Men hon är då inte det nu tror jag ;d
Sen spelade vi mer kort, tog bilder på oss själva med både systemkameran och webbkameran. Här kommer någon fin bild från webbkameran!



så himla najs alltså :D

/Johanna ;p

Kommentarer
Postat av: Ida

himla najs alltså! ;P

2009-02-01 @ 11:25:42
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: LInn

Så klart jag blev :)

2009-02-01 @ 13:28:28
URL: http://linnie.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jätte fina bilder :)

2009-02-01 @ 14:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0