serie gillare! (Y)

hejhejhjehej!
är helt förvirrad just nu i skallen..
följer ju en massa bloggar i bloglovin som jag tycker alla borde göra.
i alla fall så var det 47 nya inlägg att läsa, och alla var ju inte speciellt korta presic!
asså, 47 på en dag :O
det är rekord tror jag!

jag hade tänkta att skriva många inlägg idag sa jag till Fanny!
men ni ser ju hur jag har lyckats!! :(
inte bra inte...

men var först på skolan idag, tråkigt att börja om.
alla andra skolor börjar imorgon, utom Piteå (grans)...
sen så for jag och Linn till malin och såg på one tree hill :) :)
har börjat att gillar filmer/serier lite nu!
har hatat det förr och har bara inte fattat hur någon har kunna följa dom ;S
men alla ändras vi!

sen for jag hem och åt en GI- portion, lite lax och grönsaker vart det!
gilllar faktiskt GI-, bara det är gott så!
och det var det ju, tur ör mig.
sen så gick jag upp, prata med Ida på msn om julles paket.
allt vart bestämmt och klart, bra det.
efter det skulle Julle ha datorn så då sprang jag öve till Linn.
hon var inte hemma då jag kom, men kom då efter 5 minuter bara.
Var med Lisa medans.
sedan så lånade jag Lisas nintendo DS för att nöta mario ikväll då jag inte kan somna.
det ligger här brevid mig på en stol och laddas, längtar tills senare!

inlägget som jag skrev igår sakna en bild ju, hade tänkt att fixa den nu, men han ju inte eftersom klockan redan är 22.00 så får göra den imorgon om jag hinner kanske?!
tar gode länge att göra det :)

här är några fina bilder på mig som jag tod för 1 minut sen ;)
    

/Johannnna ;>

Kommentarer
Postat av: emelie :)

menar de ;) det är usch som fan! så jag och judith tog bussen till älvsbyn och käkade älvsbyns mat ist som e muuuummms ;D

2009-01-07 @ 22:16:20
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/
Postat av: ida

nä ja menar de, så kör man ju bara inte skoter! :O fina pix, gillart' hehehe ;> bra att du har börjat gilla serier/filmer åde förresten ;P

2009-01-08 @ 13:25:30
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag brukar ha typ 12 inlägg på bloglovin :)

2009-01-08 @ 14:11:32
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0