shopppppping

har nyss provat två baddräkter tills då vi ska ha bad på skolan, tycker inte det är lika frescht att ha bikini på badhus annars hade jag haft det.
sen har jag också provat tre par shorts.
kunde ha alla men valde bort det större paret av dom jag hade likadana av så då vart det att jag fick två par shorts också av mamma, snälllt! :)
dom var så grymsköna och verkligen användbara till mig och all träning.
ska ju på BT ikväll så får se om dom följer med mig :)


bara en vanlig svart baddräkt :)


ett av paren, dom var gode lika!
denna hade bara några andra linjer och annat tyg :)


det andra paret.. :p

/Johannna ;>

Kommentarer
Postat av: Ida

najsiga! :)

2009-01-18 @ 14:00:53
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0