strömavbrott

hejhej :)
jag börjar känna att jag är lite hungrig nu.
Det luktar mat här hos linn och då blir jag ännu mer sugen.
förresten, jag är hos Linn om du nu inte har fattat det!
ska hem och äta snart får jag väl hoppas.
imorse så var det strömavbrott hela tiden! ;/
typ allla som bor när mi gåt ett håll fick till baka den vid halv 7...
men inte jag.
men dom som bor mot andra hållet fick inte den heller.
Dom som bor på västermalm fick den 7 och for igen 20 i 8.
dom hann i alla dall fixa sig ;P
det är ju som en liten fördel om man säger så.
ska ta och fara hem och käka nu!
vi får ta och höras.............. :):)


ojjj, inte en endaste aning hur dom här kom in, eller jo den första men inte andra, la inte ens in den om man säger så, hahha! ;)

/johannnna ;p

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag som trodde att Linns mat luktade från Linns hus till ditt ;)

2009-01-09 @ 19:17:05
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0