tjja!

okej, märks att jag inte har skrivit blogg sen i onsdags!
det har sjunkt med lite besökare!
kanske också för att ingen i min klass har haft tid att spela dator heller!
men nu ska jag fortsätta!
igår var det en lyckad kväll hos emma :p
var gänget i våran klass som fixade en överraskning till hon.
Emma anade inte tt piss typ!
så det var ju väldigt bra.
kan säga att man vart mätt av allt vi åt ;p
vart över också..
men vi tog i alla fall lite kort, vet inte om jag är med på nått, men ändå!
madde ska skicka dom sen ;)
idag blire kanske att vara hemma eller vara med Johanna som ringde igår men jag kunde ju inte vara med hon idag, så blir kanske ikväll sa hon, om hon inte skull bort!



/Johanna :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många läsare har du per dag? ;)

2009-01-31 @ 11:36:45
Postat av: Elin

Du har väll några besökare mindre än mig.. eller hur var det där??

2009-02-01 @ 13:10:47
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0