hej allihopa!

hej allihopa!
Idag har ju både linn och julia fyllt år, fat en 16 och den andra 17 :) först på morgonen så vaknade julia och tommy halvt av att mamma och pappa spelade piano och sjöng happy birthday, om jag får vara ärlig så hörde man inte alltid att det var den låten dom spela/sjöng! hahha...men pappa satt iaf å spela typ i 40 minuter på den där himla grejset så alla vart less och gick ner och åt och såg på skidor. jag tror att det var några svenska med, dom kom 8 och 18 :) ändå inte så bra.. Jag hörde även att Luelå hade förlorat deras match mot Skellefteåmed 7-1 ;O fatta sugigt! Gick hem från Linn vid (.....) nära 12 kanske, jag vet inte ;o orka bara inte vara borta så jag gick hem. också har jag typ bosatt mig dör nu på senaste tiden.. så var väl lika bra att jag gick hem då.. hehe! iaf så for jag dit efter ajg, julia, tommy och fredrik hade spela "helt hysteriskt" (efter min vinst såklart) och var där till 7 då jag for hem och åt, sen vänta jag på Therran till 8 då vi skulle ge Julle alla fina paket vi köpt (hon fick en bed head grej för ockar, mascara, en vandrings grej och godis) sen gick jag över till linn som bor några meter bort och såg på körslaget till 9. då skulle Carina ha televesitonapparaten och se på något fransk program. men då masera då jag, elin och lisa varnanda! typ 30 minuter sammanlgt. sen tog vi lite kort och nötte massa dator, och nu sitter jag här med Ida. vi har spelat lite burnout och sånt!

/Johannna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0