hanna och hanna

jag är rent arg att jag måste gå och lägga mig nu typ ;/
är ju skola imorgon och jag är den morgontröttaste personen som finnns.
så ska bara säga att idag har jag varit ute och kört skoter!
var absolut INTE bra snö att köra på ute på våran åker, inte fett nice.
i alla fall så kom Hanna och Hanna just då jag skulle köra så dom fick åka med mig där bak, var ganska svårt att svänga eftersom jag typ satt på styret :S
så fick ställa mig upp och he styret mellan benen då det var svängar, jobbigt :(
vi sjöng singstar, och såklart vann jag! haha, nej skoja bara men det var kul.
vi spela x-box och bara skratta åt jag vet inte vad.
kommer ihåg förr då jag alltid var med dom två och agnes, så roligt det var.
men inte lika mycket nu, tyvär!
synd bara att inte agens med kunde komma som "förr".
men vi hade i alla fall en jätte bra dag/kväll tilsammans! :P

här är lite gamla godingar!
(gjorde en jätte fin bild, ända tills då den skulle sparas, då lagga den upp! :( får sörsöka imorgon igen så får ni alla bilder ;P )



sovgott! :)

/Johannnna ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0