Luleå

Imorse följde jag Ida, therra och hennes mamma Maria in till luleå. Vi började fara på storheden till jysk och rusta. Sen h&m och dollar store. Sen for vi in till själva staden, först h&m, sen jc och gina tricot. På gina köpte jag ett svart linne och ett leopardlinne, det var rött, svart och vitt. Sen gick vi tillbaka på jc och där köpte jag två stycken halsdukar, en rosa och en svart. Dom var stickade. SEn gick vi till smedjan och kollade då Therese vart sminkad men dom hade knappt börjat då, vi gick och leta en sitsplats då. Vart lite irriterad då alla var så lata så dom inte orkade gå runt fåtöljerna ens. SEn for vi på monki, är köpte jag 4 tröjor för 25 kr styck. 2 gav jag til min syster för hon är sjuk och hon ska flytta :)

Visar bilder senare. Kommer mera från ikväll också.

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0