PDOL fredag

Ja, det började med att jag bara hade håret i typ mittbena och satte upp håret på sidorna, enkelt och fint.

 


Sedan klockan sju kom Ida och hämtade upp oss, då bar det av till piteå. Började med någon karusell, batman tror jag. Sen klockan 20.30 var det BWO, vi gick för att kolla men det var inte alls bra så vi stannade inte länge. Vi gick då till babylonscen. Där var det Veronica Maggio, hade pra platser tycker jag väl, så det var kul :) 


Veronica :)

Sen när hon var klar gick vi och kolla på a camp men det var då inte heller så bra. 22.30 gick vi till dead by april som började 23.00, det var proppat redan då. Vi trängde oss fram, men klarade inte av värmen så gick åt sidan istället för där fram, stog med julia, amanda och bella då. Såg Johanna också, inte träffat hon på hela lovet typ, så det var kul. Dead by april ÄGDE FETT! bäst av alla, maskinen var också bra. Synd att alla gillar samma musik...


Innan Veronica Maggio :) Tina!


tina, jag och johanna :)


samma! har väskan fram sådär så inten kan ta något ur den.

Tina for hem just innan dead by april tror hon hade ont i huvudet eller något. Stackars hon som missade det. Men i alla fall så efter det gick jag och Julia till ekbergs och fikade, hon tog nån kaka och jag en räkmacka, gott. Sen var det hammerfall och melody club, orkade inte kolla på det sistnämnda. Åkte hem med Elice, Julia och Johanna. Kom hem lite efter 2 tror jag. Var grymt trött, när jag kom hem såg jag allsång på skansken med mamma och pappa. Sedan somnade jag gott med lilla pisan.

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

det är ju mycke roligare då det är fett me folk haha :p

2009-07-28 @ 21:14:20
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0