PDOL lördag

Hade samma frisyr löradagen som fredagen, alltså mittbena och sidorna upp på varsinn sida. Jag, julia, mamma och pappa for till piteå klockan 20 i tre, var framme 20 över tre då. Vi for på dollar store och handlade dära. Jag köpte 4 olika slags lådor som jag ska ha till mina scrapbooknig saker och köpte dubbelfastnande tejp. Mamma hade en liten mindre modell av lådan än den jag köpte. Sen köpte jag typ en fiskedrags ask, men den kan man ha annat till ju. Sen for vi till blå ängeln och käkade god mat. Vi drog sen till dagöppna pdol, men for lika fort. Vi drog då till pitehavsbad till Siv och Roland, hon vart överlycklig över att träffa oss igen, äntligen. Sen när det andra folket närma sig for jag och syrran till stan igen. Då var det äntligen dags för Erik Hassle, skön stil har han allt!


 
  
I väntan på Hassle :)


 

En kille brevid mig skrek hela tiden åt Erik, te.x jag älskar dig erik och han svarde alltid tillbaka, haha. Det var kul eftersom vi stog längst fram hela tiden!




Wiihooooo!


Efter Erik for vi på Wayne´s cooffé och fikade, tog ett winerbröd och en chai latte.

 
winerbröd


chai latte


gott!


Ida och therra tog kort på våran ögongodis!


Färdig fikat!

Julia var och kollade på Eskefurat istället för Erik, så vi mötte upp hon på tivollit efter fikat. Vi var där ett tag sen gick vi till Lena och Orup klockan 22.15, och där dansa jag och höll på. Även om jag inte gillade dom.






Fina bilder på jag, johanna och ida :)



När klockan vart 22.45 gick vi till promoe som vi trodde började 23.00, men det visade sig att det var 23.15 så vi hade tur att vi for då, annars hade vi inte rymts och sett något. Men vi såg i alla fall scenen, eller jag gjorde då det. Jag vart lite besviken när han bara körde dekadansen till en början. Dom i bandet började att gå i slutet, och sen så sa sångaren, men vi har ju en låt kvar. Då var det den, annars hade det varit dåligt.

Efter promoe leta jag upp Julia, vi gick till mamma och pappa då som satt vid stora scen. JAg sa då att jag ville hem men inte fick jag fara hem inte. Var helt slut, också ska Julia prata med både emma och susanne, så timbaktu han ju börja. Sen for vi till drogfriexit och var med. Tog en macka och några godisar så jag orkade bilfärden hem. Var hemma vid 2 tror jag.

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Ida

haha rödkoftan var ju gode rolig ;D

2009-07-28 @ 21:21:22
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0