PDOL torsdag

Nu kommer det bilder och även text.

Torsdag: Då var jag med Amanda, Johanna, Julia, Bel la, Ida. Vi for dit vid 7 tiden. När vi kom fram gick vi på tivollit och då åkte jag och Johanna batman och den var inte så läskig men ändå kul.


upp och ner :p


innan start :)


efter åt :)


Sen åt jag och Julia middag, en souvas :) Det var grymt gott.


all the people


johanna, ida & bella


mums!


Kvart över nio gick vi till stora scen och kolla på Måns, inte speciellt mycket publik. Det var även hans 23-års dag i torsdags :)


Sen var det Maskinen, tog inga bilder då för det var fullt ös hela tiden! I alla fall så efter det gick vi till tivollit igen, Therra ringde och ville att jag skulle vara med hon medans hennes vänner åkte star dancer, så då var jag det. Där stod det en från julias klass som hette Fredrik, utan att säga något frågade han om jag var Julias syster, coolt.


Vi gick sen och kolla på Laleh men fy vad dålig hon var!

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kidnappar lite bilder ^^

2009-07-26 @ 17:47:03
Postat av: bella

jag kidnappar lite bilder ^^

2009-07-26 @ 17:48:55
Postat av: Ida

men är snattarn framme nu igen va? HAHA ;D

2009-07-27 @ 12:03:50
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: jobi

haha, det kommer ju mera snart :) herdom på pix med, hära blir dom så små :)

2009-07-27 @ 12:14:33
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0