söta oliver!

Idag drog jag och Ida upp till stallet i nybyn. Vi tog hand om lilla Oliver, till och med jag tordes kratsa hovarna, bortsa han och kamma manen och svansen.  Och förresten så är hästen oliver bäst.


Nör vi var klar där for vi hem en sanbbis och drog till byn sen. Vi for till konsum och hyrde två filmer, det vart "i taket lyser stjärnorna" och den berömda filmen "twilight" :) Sen for vi till Ica och köte lite snask och handla med Britt. Sen när vi kom hem så kom det främmande uppifrån kiruna som var Britts gamla vän, dom hade tydligen varit busiga som små. Jag skulle hälsa min fader från hon för dom kände tydligen varandra förr ;o Nu har vi nyss ätit middag med familjen från kiruna. Vi tog några fina bilder som är väldigt suddiga också, min mobil tar som sakt inte den bästa bilderna. Men den ärger ändå FETT!



Sen tog jag ett wannabe Ida kort!


/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

äkta wannabeeee! haha ;p

2009-07-12 @ 19:01:26
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0