sommarröj

Förra Lördagen var det som sakt sommarröj, det var lite små söta stjärnor dära och även en fotbolls match. Jag var med Hanna, Hanna, Sofia, Lisa, Emily och Julia tror jag det var, fast vi var med andra då och då.

hittade några bilder på emilys blogg, här är dom :)









på kvällen gick jag hem och sen vidare till Hanna, vi var vakna till kanske halv 5.

Dagen därpå vaknade vi 11-12 nånting och då cykla vi till nyfors, var där med lisa, julia, hanna, hanna och emma, alla hade typ gräs och vattenkrig utom jag och Lisa. vi åt twister och lite annat, alla dom andra var tydligen där dagen därpå med och där var det nån bild på dom.

  





Var inte med hära, men var ty likadant dagen innan.

Nu ska jag dra och sova så jag orkar hoppa och skriva imorgon! Skriver om måndag tills fredag imorgon.

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0