helg :)

Har inte kunnat skriva på ett tag, iaf  så var jag i storforsen i tisdags, satt aldra längst fram. I första ackten såg jag bättre innan alla kom dit fram, i alla fall så satt jag då långt fram och då kom Mojje ut på stenen jag och hanna satt på också råka han typ stöta till mig så han la hans hand på min axel och böjde sig ner och sjöng till mig, haha. Sen så tog jag i alla typ, jag ahde mina föttre på bryggan också sen kom Brolle och tog i dom typ. Också jessika glodde i typ en halv minut på mig och hanna, och Ola peka med ett finger in i kameran och log :) Bästa diggelo hitils. Å juste, hajna trumpetgubben vinkade och då gjorde jag det tillbaka och då flörta han typ, haha!




+ Kevin borg :D


Direkt efter diggelo for vi till stugan, sov dära. Dan efteråt for jag hem vid 4-5 och for till Hanna. Hanna och Hanna sov hos mig för jag var själv hemma. Igår scrappa vi och lite sånt. Och dom sovde hos mig en natt till, alltså till idag. Vi har typ scrappat, varit hos hanna, gått, cyklat och sprungit. imorgon ska vi med hannas mamma på gymmet :)



Förrseten så har mamma gett mig tredje boken i Twiligt nu, "ljudet av ditt hjärta". Ska snart gå och läsa den.



/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

heter den inte ''ljudet av ditt hjärta'' haha ;P

2009-07-20 @ 10:37:29
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0