måndag till torsdag :)

I måndags for jag till teuger. badade lite och var med alla andra där.

I Tisdags badade jag, sen for vi ut med fyrhjulingen för att plocka mossa till våran nya båtplats, eftersom Lars har köpt en båt ehöver han en sån. När vi kom hem och hade lastat av all mossa kommer, håkan, cilla, sanna, malin och linn till teuger. Dom stannar då där hela kvällen, vi åkte banangrej bakom båte, badade och bastade, åt kött och olika saker till. Sen såg vi satc och lite sånt. Det var kul, ha rinte sett Malin på hela sommaren.



Onsdags så vaknade jag, åt frukost och sen kom therese. Hon kom upp på lunchen och badade med mig och Lisa. Sen for hon, då spelade jag och LIsa mario, fatta grym jag är. Dör typ aldrig eller något. Isac skrattar hela tiden åt mig, men jag fattar inte varför? ;o

Förrseten, jag ska nog inte berätta om PDOL utan gör det i ett eget inlägg efter helgen, men kan säga vad jag gjorde på dagen igår. Vaknade vid halv 11, spelade lite mer mario med lisa, prövade lite minigames idag, var bäst! Sen for vi hem, då spelade jag dator, platta håret och sminka mig. sen for vi till Piteå :)

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: EMELIE FORSBERG

sv; det går tyvärr inte att rösta länrge ;p

2009-07-24 @ 16:00:24
URL: http://eileme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0