Harry potter

Idag när klockan var kvart över två for jag från Elina till Johanna. Hon skulle packa till umeå och köra crossare så då var det lika bra att jag for. Hos Johanna så spelade vi det kuliga spelet rebubbled, märks att det var ett tag sen jag spelade det. Sen spelade vi volley boll och åt en almondy. Adina och jossan var på byn så dom passade på att komma till oss, vi for och badade på selholmen, ändå inte jätte kallt. Sen när vi var klara så kom Simon, sen efter ett tag for vi hem. Då gick och cyklade vi. Jag snabbade mig att äta lite kött och potatis gratäng och sen så for vi på bio, Harry Potter och halvblodsprinsen. Ska inte säga någonting om den, haha :p

 



/Johanna :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0