storforsen

Igår kväll var jag med Hanna och Hanna. Vi gjorde lite scrapbooking och sen cyklade vi gärnet ut på byn för att hinna till konsum, just då vi skulle gå in genm dörren hörde vi ett klickljud, då stängde dom.. Iaf under tiden d vi pyssla så åt vi en glass, jag tog en rullo, när jag fick en glassbit i munnen skulle jag svälja också fick jag den i halsen så jag kunde inte andas, då börja hanna su slå mig i ryggen och sen kom den coola hanna sa och tog tag runt mig och då for det upp lite av glassen. Sen försökte jag rapa hosta och allt. Sen efter ett tag gick det över. Sen köpte vi lite snask och for och såg Harry potter, vi ska se alla nu när den nya snart går på bio. Vi skulle se idag innan vi for till storforsen men då for hanna typ upp till vidsel eller något. Jag skulle ut och gå idag, men man fick tydligen inte anstränga sig efter att man tagit sprutan. Nu är jag med Hanna, hon ska kanske med till storforsen bara hon får skjus dit. Hoppas det blir kul på diggiloo eller diggeloo:)


jag och storforsen :)


Linn, Hanna, Hanna och Agnes, för länge sen.

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: miriam

hahah, jaha x) ojdå!

2009-07-16 @ 17:49:41
URL: http://mmmiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0