skellefteå

jaa, som ni ser så är det över en vecka sen jag skrev i bloggen sist. JAg har helt enkelt inte tid. Ligger efter med allt skrivande. Har inte hunnit lägga ut bildre från te.x storforsen som varades för över 2 veckor sen. Ja? kommer inte skriva mycket sen, bara en massa bilder.

I helgen var jag i stugan. Lördag kväll far min familj till korsträsk och äter middag. Under middagen börjar Lars säga att vi ska fara till lyxele, men ändrar sen till skellefteå och fara på boda borg, alla ville då det. Måndag morgon packa vi och for. Framme i skellefteå äter vi lunch och sen direkt far vi till boda borg. VI körde familj mot familj. VÅran vann såklart, haha :) Det kom en tidning som följde med oss runt banerna och fota överallt, dom tog kort då man stog på alla fyra och kröp genom en tunnel, kul? NÄ! Vi var i alla fall med i tidningen dagen efter det. Tidningen hette Norra Västerbotten. Vi han shoppa lite den dagen. Sen åt vi på restauragen Viking, och gott var det :)

DAgen efteråt shoppade vi och åt. Det var då dags att åka hem eftersom pappa nu tidigt imorse är och flyger typ något segelmotor flygplan med Anders Jonsson. Igår mellan 6-7 hade jag, julia, johanna, ida och therese en fin middag där man då så klart skulle ha på sig en fin klänning. Jag har en blå från vila. Vi åt plankstek till varmrätt och banan i ugnen med choklad och glass till som efterrätt. Sen prata vi om PDOL och alla dom sakerna.

Nu idag ska jag kanske kolla då Emil och Elina kör cross. Annars ska jag och Elina köra bil på hennes bana mest troligt. Nu sitter jag och då och då och läser "när jag hör din röst"


såg typ ut som jag grät, men det är för att jag har lite smink under ögongen sen igår...


/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

raowligt kolla på de men de skulle vara ännu roligare se dej köra, och gärna ramla! HE-HE ;D

2009-07-08 @ 16:28:41
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0