teuger! :)

Nu är jag hem kommen ifrån stugan. Fredag kväll for jag och mamma upp dit, vi såg lite SATC och det då. Lördagen Vaknade jag gode sent så jag började dagen med att läsa och se på ett avsnitt SATC, Sen for jag och mamma ut och fiska som inte gick lika bra, sen på kvällen var det teugerfest, då for vi dit och åt kyckling och potatisgratäng och var där ett tag. Vi satt med Fredrikssons den mesta av tiden. Pappa for från Stockholm vid 2 någon gång och kom då flygandes över där vi var vid halv 8 Sen hemma vet jag inte vad vi gjorde, pappa kom i alla fall hem från flygturen med Anders.  Söndag kom Hanna och Hanna upp, vi var ute och åkte raket. Sen senare efter Julia F hade tränat kom hon upp. Då åkte vi ännu mera raket. Vi spelade kort och umgicks. Vi somnade vid 3 kanske, eller Hanna vid 2 tror jag. Sen vaknade vi vid 11 idag och pratade ett litet tag. Nu sen har vi nyss kommit hem för att imorgon på morgon ska jag och Julia fara till läkarstation och ta en spruta mot livmoderhalscancer, har hört att det gör ont....

 
taco time!

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

ajjaj säger jag bara! ;p

2009-07-13 @ 22:05:42
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: miriam

naaaw, stackars julia! elr nej ;p då slipper hon iaf cancer :) höhö

2009-07-14 @ 13:44:51
URL: http://mmmiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0