Vistträsk :)

Igår for jag till farmor ungefär klockan 1 för jag hade ingenting att göra. Hjälpte hon ute i hennes trädgård då. Sen 15.30 for jag hem och duschade och böt kläder, 15.45 kom farmor och vi for till Vistträsk. Dära hade inte piteå och sthlm främmande hunnit komma men komlite efter oss. Vi hälsade på varanadra dom inte träffats på länge. Sen åt vi kött, ris, potatis och sallad. Det var grymt gott kött kan jag lova er. Lilla söta Lilly och isac var dära. Efter maten var de full fart ut och spela fotboll med dom, bill, peder, anna karin och lite blandade personer. 

 


fotboll




Efter ett tag när vi vart trötta gjorde sig lilly ett hus i en gran.


Isac vart då aldrig trött han.


Sen var Lilly färdigvilad.


Hon hitta en clown som hette Jennifer.


Här visar hon Jennifer att man inte får ta dom blommorna.


SÅ SÖT!


Gullig!


Sen åt vi rabarber, det var kallare ute så hon fick en keps och kofta :)

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0