ansiktsmask och hårklegg

Vid 12 drog jag, Ida och Therra ner på byn för att köpa avokado och en citron. Igårkväll hade vi kollat i nåogn häst tidining också hittade dom ett recept som lät bra så vi ville pröva att göra det. Man tog en halc avokado (mosad), 1 tsk citronsaft och en äggvita.  det skulle vara på ansiktet i 20 minuter. Huden blir len och helt skön. Man såg inte speciellt fräsch ut eftersom den var grön typ. Sedan gjorde vi något mer vi såg men det var för håret, det var typ 1 äggula och ½ dl jummen mjölk, Här kommer några bilder från Therrasdator.


alla tre ny insmetade


Ida gilla det :)


Therras försök att ta en bild på bara hon ;)


favorit posén


min frisyr var ball, innan var allt hår så , asså det som hänger ner med, men idis var seg på att komma och fota! :)

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: therran

jag gilla ansiktsklegget, tror jag måste göra det imorn igen ;)

2009-06-30 @ 01:04:39
URL: http://theresebrytner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0