examen

Nu är det sommarlov! JIPPIE!! Har för ett tag sen kommit hem efter att ha suttit med min klass och alla andra för att få sommarlov. Först prata rektorn, sen sjöng Amanda och efter det gick jag upp på¨scen med rektorn och delade ut diplom. Sen sjöng vi och sen hade jag sommarlov.

När min examen var slut så for jag och tjejerna och fikade. Vi for på centrum, men var så fullt så vi köpte fika och en dricka, inte jag då för jag köpte en macka. sedan for vi till turklövern och åt det istället. Sen var klockan 10 typ, och halv 11 skulle 9:ornas examen vara, skulle dela ut diplom dära med. Så då var vi där, otroligt bra sång i den kyrkan, av miranda, moa, victoria och ellen. Sen for jag och mamma och handlade, vi köpte mat och en student present till Sara. Vi ska snart fara dit och äta. Måste fara hem lite tidigare ska vara med jossan, får se om Matilda eller Adina också kommer, eller kanske båda :) Nej nu ska jag ta mig en karramell och sedan gå.



/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0