Förberedning till examen :)

Det var tänkt att jag och Ajda skulle kolla hur min frisyr blev, men min locktång gjorde inte bra lockar i mitt hår så jag ska låna hennes imorgon. Eller så kanske hon ska göra det på mig om hon orkar vakna, hon kan ju faktiskt sova sen. Nej juste, hon skulle ju bort senare. Men ändå, Ida har nyss målat mina naglar, hippt. Imorgon på examen ska jag tydligen gå upp på scen inför alla, vet inte varför? ska ge diplom eller nå, måste göra det i kyrkan med på den andra examen för de äldre, kul liv.. Nu ska jag ta några hippa bilder i camen!



/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

very nice, jesjes ;p

2009-06-11 @ 21:46:14
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0