Lördag

God eftermiddag, nu sitter jag hära mätt och belåten efter mycket kycklingsallad. Ser det inte gott ut må säga? Super gott var det i alla fall!


Nu vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att dra upp till Ida snart. Hon har fyllt år och behöver lite mera uppvaktining av mig när det vart så lite igårkväll.


Jag ska ta några bilder ifrån igår om jag spelar dator hos Ida senare, annars tar jag de som redan finns på hennes blogg, också tar jag de bilderna som Linda skickade till Ida. Var ju med Amanda, Bella, Ida, Linda och Julia igår på Idas födelsedag, glömde nog att säga det. Men nu ska jag ta en filidutt och sen köra moped till Ida :)

/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0