måndag förra veckan...

I måndags skulle Therese fara till Piteå för att göra teoriprovet till bilkörkortet. Ida skulle följa med hon, så då ville Ida att jag skulle med för hon vill inte vara själv medans Therese gjorde provet. Medans hon gjorde provet shoppade vi lite :) Med mig hem följe 2 linnen från GT och även 2 T-shirt. Köpte nya skor på dinsko med, värsta klippet på dom. Sen var det nog inte nå mer tror jag. När vi skulle åka 07.55 bussen in till Piteå så kommer den aldrig, då kollade vi på busstidtabellerna och den bussem var utesluten nu i sommar. Då ringde Therese hennes mamma och tur att hon kunde skjusa oss in till Piteå. Sen åkta vi hem vid 2 tror jag det var.


/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: idis

eeh, är min dator knäpp eller är din blogg knäpp? de går ju it se bilderna! ;>

2009-06-29 @ 11:25:42
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0