midsommar :)

jaa, nu har jag lite tid att sitta vid datorn. Ofta man orkar göra det lika mycket nu på sommaren?

I alla fall så på midsommar for vi upp till tuewger på torsdan, sov där och det. sedan på fredag började gästerna rulla in, utom dom som gjorde det på torsdag kvällen/dagen. Vi vart sammanlagt 16 personer. Började köra båt å ragga på några killar, det gick bra ju. det var mest dom som ragga på oss, sedan körde vi typ förbi jätte mycket å dom gjorde nå kul varje gång. Efter det var det mat, inte lite mat utan 3 hela fulla bort + lite till. Efter det tog vi en hoppreps paus. Sen var det dags för efterrätten. Det var typ 4 olika tårtoar och pajer tror jag också en skål med jordgubbar på sidan. Efter det var man mätt och less maten. Jag och Ida hade lite tidigare gjort några lekar så vi passade på att köra dom då, ja vad ska man säga? mina lag vann båda gångerna, det var alltså två olika lag jag var med. Sen vid 3 på natten grilla pappa och rickard korv, citat av rickard: KORV, det är livet krydda! han satt hela tiden och sa hur gott det var typ. Sen när det var klart så gick pappa in helt själv i stugan också går Ida in, då hör hon hur han pratar med sig själv typ: det sista jag hörde Rickard säga var, vad gott med korv. Sen helt plötsligt sa han undra vars pisan är? HAHA! 
 
ska be Ida skicka bilder nu, kommer ett inlägg då på ett litet tag! :)

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: den bästA!

haha, de var ju inte lite roligt ;D

2009-06-23 @ 18:33:53
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0