midsommarbilder :)

Nu har jag lite bildern från midsommar, men endast dom från Idas pixbox. Visar mera kanske senare :P


Johanna och Ida :)


7-kamp


Förlorarna!


7-kamp, pil!


Vi plockade 7 blommor som man ska göra!



Hära hoppar Lars med sin fina stil!

¨
Jag och Ida for på en båt färd.

Glad måste man vara :)


Ida var lite hipp!


VI plockade upp sen två andra glada tjejer


HEJHEJ!


Grannarna i Teuger, en av dom vinkade samidigt som den andra dök för att imponera på oss ;)


Vid 7 tror jag det var dags för den "lilla" middagen.


Ida och Therese kör min favorit posé innan vi började med midsommarkransar.


Ida och jag försökte vara coola :)


Julia och Tommy gör midsommarkransar


Tommy gjorde en special, en med skägg :)


Ida, Johanna och Julia :)


På bryggan


Ida, Johanna och Johanna fina i deras midsommarkransar.


Johanna puttar mig i sjön :(


Gillar min blandning av kläder :D

 
Gangster!



"Alla som inte dansar är våldtäcksmän"


"Chill va soft!"


Jag var beredd, men ingen annan...


Strömhopp för fulla muggar.


Therese körde alltid snygga posér


Snygga posén!


Mera båtfärd, Julle var med denna gång :D


Efterrätten


7-kamp!


7-kamp, mitt lag vann :D


Dagen efteråt fick vi lite rester :)

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Penis

2009-07-10 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0