ONSDAG

Nu har jag varit hemma ett tag, kom hem från Fanny. Började med att jag malin och emma körde moppe dit. Såg lite fullt hus och så. Sedan kom carro, madde och otilia. Då började vi att baka och göra maten vi skulle äta. Sedan hade Rebecca lurat med kajsa till Salberg, då sprang vi ut till dom och gratta kajsa som fyllt år. VI började stek köttet och göra pommeserna då. Sedan åt vi sallad och det. Efter det for vi och hämtade Adam på byn, jag åkte med Emma. När vi kom tillbaka kom Nicke, då for vi till Joel och hämta han, sen for vi tillbaka till Nicke och spelade brännboll, det var 3 mot 9, dom med 3 var bättre... SKIT! Då kom vi på att  i hade bakat så vi for å åt det. Sen kom David med. Vi var ute lite och så. Sen skulle dom på byn och jag får inte köra dära och ingen ställde upp att skjusa mig så att jag for hem lite butter. Nu ska jag kolla kläder till karnevalen, suck. Vårat "tema" suger som bara den. Men ja, måste göra det bästa för klassen i alla fall.

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

jamenvisst :)

2009-06-10 @ 20:29:49
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

De lät ju skojjigt x) varför får du inte köra på byn? ;>

2009-06-10 @ 20:43:47
Postat av: AGNES :) - always and forever.

Opps, glömde att skriva vem de var ifrån ;>

2009-06-10 @ 20:46:15
URL: http://aaagneees.blogg.se/
Postat av: Minna

Jahaaaaa, tack! :)

2009-06-10 @ 21:46:34
URL: http://minnaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0