Söndags party!

Igår hade som sakt jag, Ida, Therra, Jolle och Julle en myskväll som Ida sa hemma hos hon. Vi började med att kolla The City tror jag det hette. Jag tyckte det var tråkigt så jag gick till köket där P-G, Bittan och Rickard gjorde hemmagjord pizza. När den var kalr åt vi den. Jag och Therran ville spela GH men vi fick inte så vi sjöng singstar, jag och hon mot dom tre andra, och vi vann såklart. Eller vi han inte köra klart men innan vi sluta så ledde då vi. Sedan fiakde vi och åt godis, chips och popcorn. Inte ett popcorn han man smaka ens, Therran var ju i farten. Sen for några ut och hoppade i det spöregnande vädret och lekte, hehe.

eftersom det  var Idas sena födelsedag så fick hon paket av Therran. Hon ska få av mig sen med, hehe.


vi tog sedan en massa bilder :D


sjöng singstar :) Jag och Therran var blåa, ni ser där bak att den vann :p


kartonger på huvudet :)


/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

ja, det var ju ett riktigt röj-party!! hahaha ;D

2009-06-15 @ 16:40:03
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0